Technológia exkluzívneho chladenia bez vetru spoločnosti Samsung udržuje komfortnú izbovú teplotu bez pocitu chladného vetra. Model AR9500M bol navrhnutý tak, aby riešil dve bežné spotrebiteľské problémy: nepríjemné pocity z priameho chladného prúdu vzduchu a vysoké účty za elektrinu.
Dosahuje tento účinok jemným rozptýlením studeného vzduchu cez 21 000 mikro vzduchových otvorov, čo spôsobuje, že „pokojný vzduch“ sa pohybuje rýchlosťou nižšou ako 0,15 m / s *. Počas letných sezón AR9500M rýchlo znižuje teploty v režime rýchleho chladenia a po dosiahnutí požadovanej teploty sa automaticky prepne do režimu chladenia bez vetra. Tento dvojstupňový chladiaci systém osvedčuje, že znižuje spotrebu energie až o 72 percent **.
Oba výsledky sú napájané technológiou Samsung Digital Inverter 8-Pole a POWERboost. 8-pólový motor, ktorý má 8 magnetov namiesto bežných 4, generuje menšie kolísanie krútiaceho momentu, takže celkovoje potrebná menšia energia. Technológia POWERboost skracuje čas, počas ktorého kompresor dosiahne maximálnu hodnotu Hertz.
Architektúra trojuholníka AR9500M so širším vstupom modernizovanej konštrukcie umožňuje naraziť viac vzduchu, zatiaľ čo optimálna šírka a uhol výstupu, extra v-lopatky a veľký ventilátor, ktorý je o22 percent väčší ako v predchádzajúcich modeloch , tiež zabezpečiť, aby bolvzduch ochladzovaný a vytláčaný rýchlejšie, ďalej a širšie, schopný dosiahnuť každý kútik miestnosti.
Model AR9500M je pripravený na Wi-Fi a dá sa ovládať kdekoľvek pomocou smartphonu a aplikácie Smart Home spoločnosti Samsung. Používatelia môžu diaľkovo regulovať teploty, upravovať nastavenia,dostávať aktuálne informácie o tom, ako funguje ich klimatizácia, sledovať denné spotrebu energie, riešiť riešenia v prípade potreby opravy a synchronizovať viaceré inteligentné zariadenia so svojím klimatizačnýmzariadením.
Spoločnosť Samsung tiež pracuje na rozšírenísvojej činnosti v oblasti klimatizácie v Európe prostredníctvom spoločnostiSamsung Electronics Air Conditioner Europe (SEACE), ktorá bola novo založená voktóbri minulého roka ako špecializovaná predajná a marketingová organizácia,ktorá pokrýva 17 trhov v Európe. Spoločnosť odhaduje, že Európa bude druhýmnajväčším B2B klimatizačným trhom na svete